Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля помогнете - колата гасне и придърпва!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Пука ли в смукателният колектор, като започне да прекъсва?
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
      проверката на клапана е лесна само че ти трябва още един човек за 1 мин.
      Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
      Така..........
      Значи,симптомите ти са за заминаваща помпа вследствие на запекъл бензинов регулатор и довелото последствие от свръх налягане в рейката.
      Колеги,бихте ли казали как се проверява изправността на регулатора на налягането,на демпфера,който е преди рейката и на клапана за бензиновите пари.Щото и аз имам проблем с малко трудно палене-не пали от четвърт,както другите коли.Освен това при дори съвсем леко подаване на газ лашка,както и при връщане на газта,което ме кара да си мисля,че има нещо нередно с налягането в рейката.Като развия рейката е пълна с бензин,но не е под налягане-не пръска,просто си изтича.

      Comment


      • #18
        .

        Развиваш единия от маркучите на рейката и слагаш манометър с изход вход и свързваш и сваления маркуч.Може и с манометър само с вход(забравих как им викат и тройник).Налягането трябва да е 2.8-3.2 по спомен и при рязане да пада от 3.2 до 2.8.Ама не е страшно да е малко над тези стойности аз съм с регулируем и съм я надул на 4бара.Когато блокира дига 9-10 бара.
        Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 13:32.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #19
          .

          Ако демфера ти е заминал то няма да имаш никакъв бензин в рейката.Ама аз не съм виждал прецакан демфер.И да се прецака не мисля че някой от нас би усетил щото няма да затапе а ще отпуши.
          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

          Comment


          • #20
            Така от диагностиката за момента съм се отказал ...ще ме накарат да сменя куп неща които работят а всяко закачане не компютъра и 40 левчета!утре сигурно ще сменя клапана (филтърчето за входното гориво) за да видя какво ще стане .. ! Така иначе днес я карах сигурно 50 км градско и ми придърпа само 2-3 пъти в смисъл че след всяко каране проблема отшумява ... Съвсем не мисля обаче че колата ще се оправи отсамосебеси просто ще пробвам евтините варианти със клапана със добавка Редекс . замалко да забравя днес видях че капачката на хидравличното масло не държи изобщо и че шилото закачено на нея е паднало на дъното и затруднява потока на масло . и него ще сменя но капачка нова нз от къде та за сега е това ако има промени ще пиша понеже има хора които следят въпроса ....благодаря
            155 rlz

            Comment


            • #21
              Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
              Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                Чакам с нетърпение да видя какъв е бил проблема , че чух мноого мнения да видим какво е.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
                  Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
                  утре ще си снимам цялата предница да видиш какво шило и каква капачка а това с бъркането в резервоара не го разбрах изобщо П.С. не забравяите че съм "Младши алфист" а не инжинер Алфист !
                  155 rlz

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                    Така от диагностиката за момента съм се отказал ...ще ме накарат да сменя куп неща които работят а всяко закачане не компютъра и 40 левчета!утре сигурно ще сменя клапана (филтърчето за входното гориво) за да видя какво ще стане .. ! Така иначе днес я карах сигурно 50 км градско и ми придърпа само 2-3 пъти в смисъл че след всяко каране проблема отшумява ... Съвсем не мисля обаче че колата ще се оправи отсамосебеси просто ще пробвам евтините варианти със клапана със добавка Редекс . замалко да забравя днес видях че капачката на хидравличното масло не държи изобщо и че шилото закачено на нея е паднало на дъното и затруднява потока на масло . и него ще сменя но капачка нова нз от къде та за сега е това ако има промени ще пиша понеже има хора които следят въпроса ....благодаря
                    свържи се с dani_ku4eto да ти ги даде тези неща да не се мъчиш повече пич.
                    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                    Renault Megane II Grand Tour-2004г

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                      утре ще си снимам цялата предница да видиш какво шило и каква капачка а това с бъркането в резервоара не го разбрах изобщо П.С. не забравяите че съм "Младши алфист" а не инжинер Алфист !
                      Чакам снимката...няма лошо бате, всеки се учи докато е жив, включително и аз......
                      попитах те дали ти гърми в смукателните колектори, като започне да прекъсва....но ти не отговори...имал съм някой проблеми за толкова време...и някой сам съм остранявал.....за да прекъсва, придърпва...или е тоците, или бедна горивна смес....едното се оправя като бръкнеш в резурвуара образно казано...да видиш там как стоят нещата с маркучи, серпентини, помпи и т.н......подсказахати го по нагоре...но не го взе под внимание!
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
                        Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        Чакам снимката...няма лошо бате, всеки се учи докато е жив, включително и аз......
                        попитах те дали ти гърми в смукателните колектори, като започне да прекъсва....но ти не отговори...имал съм някой проблеми за толкова време...и някой сам съм остранявал.....за да прекъсва, придърпва...или е тоците, или бедна горивна смес....едното се оправя като бръкнеш в резурвуара образно казано...да видиш там как стоят нещата с маркучи, серпентини, помпи и т.н......подсказахати го по нагоре...но не го взе под внимание!
                        Отварях резервоара но не писах защото не успях ... махнах всички маркучлета махнах нивомера обаче дотам не можах да развия големия бялкапак (удряж с чук даже) просто не помръдна ... П.С. за гърмене не съм чул да има а и тя прекъсва само в движение на 1 място си работи ОК
                        155 rlz

                        Comment


                        • #27
                          Едно е да форсираш на място, друго е като е в движение....натоварването на мотора и неговата жажда е различна...
                          Отвърта се като капак на бидон...по внимателно с пласмасите...помпата е държи една пружина(метална пластина да е постояно на дъното и се вади малко шибано....и по внимателно...към нея има една серпентина вързана с маркучи.....е в тия маркучи ти е по всяка вероятност проблема....рзгледай ги внимателно...най често се пробива този от помпата към серпентината.
                          Ако е от там проблема може да се провери и по друг начин...като напълниш резурвуара до горе....и ако мотора не прекъсва докато стигнеш 1/2 значи проблема е точно там...след като намалее горивото и започва да прекъсва..рови се в бидона...ако не ме разбра в нашият раздел има доста теми по тези проблеми....и може да се справиш и сам
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                            Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
                            Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
                            Бобка самата капачка на казачето за хидравличната течност отвътре нали има нещо като малка щека /пръчка,теЛ/ това ме се е отчупило на момчето.
                            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                            Renault Megane II Grand Tour-2004г

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                              Бобка самата капачка на казачето за хидравличната течност отвътре нали има нещо като малка щека /пръчка,теЛ/ това ме се е отчупило на момчето.
                              дай да видя за каква щека говориш....
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                                Отварях резервоара но не писах защото не успях ... махнах всички маркучлета махнах нивомера обаче дотам не можах да развия големия бялкапак (удряж с чук даже) просто не помръдна ... П.С. за гърмене не съм чул да има а и тя прекъсва само в движение на 1 място си работи ОК
                                А да попитам случайно каква температура показва,щото аз имах подобен проблем при студен двигател.След смяна на термостат придърпването изчезна.
                                sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                                Comment

                                Working...
                                X